hétfő, december 18, 2006

omfg

Ezt kaptam születésnapom alkalmából: "Anyway I love you. I'll always love you and protect you." Meg kell a szívnek szakadni. (Bezzeg ez a rohadék sem szeretett, amikor ott voltam neki.)
Egyébként meg király dolog a Nestlénél tanítani: karácsonyra kaptam szeretetcsomagot: kb. öt kiló csokit és kávét.
Az ellenőröket pedig kiválóan kezelem, így, érett nőként, immár 32 évesen.
A következő párbeszédet folytattam egy kedves fiatal ellenőrrel a 78-as buszon:
- Nincs jegyem, de mindjárt leszállok - rebegtem és nyájasan mosolyogtam is hozzá.
- Jegy nélkül nem kellett volna felszállnia - mondta ő, némileg feszengve.
- Belátom, hiba volt - feleltem eltartott kisujjal, majd elegánsan kinéztem az ablakon, egyértelművé téve, hogy a témát részemről lezártam.

2 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.