hétfő, december 04, 2006

Feldmár rewind

Hajnalig olvastam megint, nagyon jó vele. Körülbástyáztam magam az ágyban a három könyvvel amit egyszerre olvasok és felváltva ábrándoztam fölöttük. Naszóval ezt találtam (hihetetlen ez az idézgetési kényszer de valahogy arra is jó, hogy átismételjem az összes leckét...olyan kellemesen banális dologok ezek):

"A szexuális vonzódás nagyon hasonlít a bizalomhoz: kanyargósan halad afelé, hogy szexuálisan megadja magát a másiknak, mintegy teljesen rábízva magát...A BIZALOM BÁTOR, FELELŐTLEN ÉS KÉJSÓVÁR."

És az én nagy igazságom:

"Az embert megbénítja a kettős kötődés, hogy vágyik ugyan a kapcsolatokra, de retteg is tőlük. Ebből némaság és magány származik..."

Kibaszott skizofrén reakció. Nyomorult vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.