kedd, december 12, 2006

"Always stays the same, nothing ever changes"

Ma csupa ronda lányt láttam nagyon szép fiúkkal andalogni.
Az is lehet persze, hogy csupán a heveny férfihiány okozta az érzékcsalódást. Pedig sajnos nemcsak az alkoholról, de a férfiakról is le vagyok tiltva és amíg nem stabil az elmeállapotom, addig nem engedhetek meg magamnak mindenféle gyanús ügyeket. Igen, gyanús ügyeket mondtam, mert az az igazság - ezt ma vallottam be magamnak -, hogy újfent lemondtam a harmonikus kapcsolat lehetőségéről, bármit jelentsen is ez. (Nekem ilyen még nem volt, fogalmam sincs, hogy milyen lehet.)
Könnyen lehet viszont, hogy kiábrándultságom miatt megszűnnek az elvárásaim és talán pont ettől történik majd valami nem fölösleges az életemben.

Egyébként ma majdnem elájultam a tábla előtt, a szívem nem bírja a betegséget - van nekem kedves kis billentyűzavarom, csuda jó -, szerintem lázam is van. Elköltöttem az összes pénzemet, pedig a számlák még mindig osztódással szaporodnak, úgyhogy lassan koldulni fogok és jól érzékelitek, naná: izgalmas, rendkívüli életem van.
Igen, igen, úgy bizony.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.