péntek, december 22, 2006

Egy hisztériás, hiú hipochonder feljegyzései

Unalmas vagyok és hisztizni akarok, a cím meg olyan szépen alliterál, hogy egy szavatok se lehet. Szóval.
Hiú vagyok és kurvára nem akarok szemüveget hordani, pedig érzem, hogy az lesz a vége, baromira fáj a szemem és a fejem egy ideje.
Egész gyerekkoromban szemüveges voltam, pontosan 12 évig, rengeteg gonosz gúnyolódást kellett elszenvednem a köcsög lakótelepi osztálytársaimtól. Valószínűleg ezért vagyok szemüvegfóbiás. Ráadásul iszonyat ronda kislány voltam; folyton kócos és kancsal.
Van rólam egy kép, pont olyan, mintha egy kisegítő iskolában készült volna. Amikor az anyámnak háborgok, hogy az a kancsal szutyok tehet minden rosszról, akkor őrjöngve tiltakozik, mondván, ő nem szült ronda gyereket, fogjam be.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.