hétfő, december 11, 2006

"Oh, mein liebe Strauss, the life is short"

Ez asszem valami Vidámpark szám, de ez most mindegy is - illetve hát persze mélységes igazságtartalma van ugyebár - , inkább elmesélem, hogy ma nőnek öltöztem - vagy egy éve nem volt rajtam szoknya - és különben is, nekem van a legszebb drakula kabátom, meg szoknyám meg sálam és fülbevalóm Budapesten, szóval jó nap volt ez a mai is, csak azt sajnálom, hogy a különböző kozmetikai beavatkozásokat nem altatásban végzik, merazér mégiscsak tűrhetetlen, amit szegény nőknek el kell viselnie a szépség nevében és egyébként meg egyre jobban szeretem a karácsonyt, mer királyul lehet forraltborozni két bevásárlás között és egyáltalán, az alkoholizálás amúgy is adott mostanában: születésnap, karácsony és a közelgő újév kapcsán is vígan be lehet rúgni akár naponta. (Egyébként tényleg nem iszom, csak forralt bort az utcán.)
Különben meg egy kis alvásmegvonással istenien kezeltem a depressziómat, kedves barátom Mánia megsegített a bajban.
Szóval remekül vagyok, feleim, ma láttam egy tömeggyilkos arcú mikulást és csak pár másodpercig gondolkoztam rajta, hogy belerúgok, komolyan, tényleg, jó vagyok, jól vagyok, isten, haza, anyád.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.