péntek, május 16, 2008

helyzetjelentés

semmi sincs - illetve van egy csomó minden, de nekem nehezen megy a magamról mesélés -, van új munkám, a tréningeket éber kómában ültem végig, majdnem beteg voltam és igazán is, de aztán nem is (simán megérted, ha utána gondolsz, ne tiltakozz:)), meg halálba nyomasztom magam az anyám miatt, amúgy elvagyok, kicsit depressziósan, de mittomén, jobb mint büdösen a híd alatt vagy egy afrikai kunyhóban puffadt hassal, you know, kis örömök. hát így kábé ez van velem.





PS.: Mióta megnőtt a frufrum, a hajam olyan elképesztően hülyén áll, mintha egy mesterfodrász vágta volna le. Kis örömök, mondom én.

6 megjegyzés:

  1. Ez hányadik munkahelyed mondjuk az elmúlt egy évben?

    VálaszTörlés
  2. már vagy a negyediknek tűnik

    VálaszTörlés
  3. csak mert nem figyelsz: cégen belül helyeztek át, mert az első csoportom munkáját kivitték Indiába. az első áthelyezésben kényszerűségből vettem részt - azt mondták ez lesz lesz és kész -, a mostani helyemre pedig én magam jelentkeztem és felvettek.

    VálaszTörlés
  4. ezt tekintsük háromnak, plusz beleszámoltam, amikor még tanítottál :D

    VálaszTörlés
  5. de ha egy cégen belül vándorlok, akkor a munkahelyem nem változik, ráadásul nem az én döntésem volt, hogy áthelyezzenek legelőször, én életem végéig ellettem volna az öt kollégámmal. (gondolom az a provokáció lényege itten, hogy bebizonyítsd milyen nyughatatlan és kevéssé alkalmas vagyok.)
    a tanítás más tészta, az tényleg a régi életem, a totális anyagi csődből menekültem a céges izébe - tíz évig tanítottam,azért azt ne feledjük - szóval azt nem érdemes emlegetni ilyen szempontból.
    egyébként meg nem tök mindegy neked?

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.