szombat, május 31, 2008

"én nem akartam azt hogy jó legyen én nem nem nem én nem"

Akartam egy ilyen nyivákolós hosszút írni arról, hogy elmegyünk együtt, mindenféle pasik, a csajaik meg én, a fura kakukktojás ugyebár és hogy milyen szomorú meg jaj, de elkeserítő, hogy nekem sose jön össze az ilyen pasival elmegyünk és bájcsevegünk, aztán haza és otthon boldog egyetértésben heverészünk cucc, merhogy velem az élet juj de nagyon kibaszott, de aztán rájöttem, hogy igazságtalan és hiteltelen volna, hiszen én vagyok a hunyó, mer akárkivel akármiket tervezgettünk, én mindig gyötörtem és bántottam és kínoztam őket, majd megrémültem, elmenekültem, elvetettem a gyerekeiket, én nem akartam azt, hogy jó legyen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.