szombat, május 31, 2008

jelen, múlt, jövő

Futtam, mint a szarvasok, jött az endorfin, az agyam kitisztult, dolgoztam, nem dolgoztam, dolgoztam, megetettem az anyámat, röhögtünk, átkozódtunk, nyivákoltunk, szomorkodtunk, jósoltunk, itthon a macska csipogva magyarázkodott a pisis lepedőt szagolgatva, szerelmes vagyok a macskába, ordítottam és közben simogattam, double bind a javából, nem csoda, hogy a macska bolond, hugyos neurotikus, diagnózis felállítva, ájultan aludtam tizenkét órát, most majd futok mint a szarvasok, jön az endorfin, az agyam kitisztul, nem dolgozom, nem dolgozom, nem dolgozom, etetem az anyámat, röhögünk, átkozódunk, nyivákolunk, szomorkodunk, jósolunk, a macska majd csipogva magyarázkodik a pisis lepedőt szagolgatva, én meg majd ordítok és közben simogatom, szerelmes vagyok a macskába, double bind a javából, nem csoda, hogy a macska bolond, hugyos neurotikus, diagnózis felállítva, ájultan alszom majd tizenkét órát, futok, mint a szarvasok, olyan vagyok mint egy behavazott táj.
Mozdulatlan, változatlan, reménytelen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.