kedd, május 13, 2008

"I wanted to be unnoticed and unseen"

Minél szomorúbb vagyok, annál többet piszkálnak.
Minél többet piszkálnak, annál szomorúbb vagyok.



({tele van a faszom a nőkkel.
{nekem mindennel. mi történt?
{semmi különös, csak nagyon rám fért volna valami
"sikerélmény", de az illető nemet mondott.
{mármint mire?
{rám.
{ó, én egy ilyenből két éve próbálok kimászni. ne csüggedj:D
{nem csüggedek, már nincs hova:)
{dehát ez csak a hiúságod...mondjuk nekem sem akar magához térni
a lelkem a sértettségből, az tény. mindig lehet még rosszabb, nem tudtad?
{ugye-ugye, nem olyan egyszerű ez...de a vigasztaláshoz te is értesz:)
{te meg éppen a sötét depresszióm kellős közepén találsz meg...
{megéreztem benned a sorstársat...)



disappear here








PS.: Hallottad, hogy megvette a céget a Hewlett Packard?
Jóvan, akkor már hivatalosan is HP vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.