csütörtök, augusztus 20, 2009

Augusztus 20-ba taszítva

Kevés nyomasztóbb dolgot tudok elképzelni egy nemzeti ünnepnél. Na jó, egy januári vasárnap délután talán versenyezhet vele...gyerekek, ezt az új poklos horrort ugye ilyen two in one-nak szánják, mármint hogy maga a film önmaga paródiája is, szerintem tök olcsó megoldás, támogatom, egyébként elképesztő, hogy a Közönséges bűnözők óta tartja magát az az elképzelés Amerikában, az ördög/sátán/gonosz/vatevör (vagy mindezek követe, mit bánom én) az bizony egy (több) magyar cigány (külön mókás, hogy amikor a főhős a magyar cigányok tanyájára téved, akkor innen is, onnan is orosz mormogást lehet hallani), aki magyarul átkoz, de várjunk csak, most jövök rá, hogy ez a film bizony tökéletes erre a nemzeti ünnepre, szittya vérem legalább két órára felgerjedt és úgy lobogott, hogy még a parasztvakításra (tűzijáték) is futotta, na jó, így talán kibírom valahogy október 23-ig.

2 megjegyzés:

  1. háhh, énis megnéztem, írtam is, hogy fos:D

    VálaszTörlés
  2. "Ja, és rájöttem a magyar cigányasszonynak miért Galush a neve. Magyarul persze tök értelmetlen, de az egyetlen magyar dolog nevében, ami külföldön is ismert (Puskáson kívül), a gulash szóban van kicserélve két betű. Na, milyen vagyok?"

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.