péntek, augusztus 07, 2009

"örül neki, hogy itt lehet"

Feleim, az elmúlt négy napban rádöbbentem, hogy a turista tulajdonképpen gazdag hajléktalan:egész nap a tűző napon mászkál, az utcán bárhova leül, lefekszik, nincs vize, nincs kajája, minimális pénzt költ, kódorog egyfolytában egy rakás cuccal a hátán, mindene fáj, leég, lesántul, kibicsaklik, elszakad, letörik, kemény élet ez, én mondom. 

Nem szeretnék senkit unalmas részletekkel fárasztani mivel nyilvánvalóan minden nagyon szép és jó egy-egy ilyen túra alkalmával, a tájak csodásak, a kastélyok fantasztikusak, Velence egyedülálló, blablabla, szóval igyekszem inkább speciálisan közelíteni az átélt élményekhez, tehát:

1, Koperben egy nudista strandon láttunk a) egy extra méretű hímtagját büszkén lengető vénembert b) egy meztelenül tajcsizó nőt c) a nemnudista strandon pedig egy hetven körüli bácsit, aki csoffadt fenekére "addicted" feliratú úszógatyát húzott

2, A Miramare kastély klotyójában három rétegű mintás vécépapír van, a kastély kertjében meg sok csinos, dagadt macska, illetve rengeteg emberevő sirály található

3, Velencében Marci legnagyobb bánatára nem sikerült eljutnunk a biennáléra, de azzal vigasztaltam, hogy a modern művészet úgyis csak egy kaki dobozban, vagy mondjuk egy kis négyzet beleragasztva egy nagyobb négyzetbe. További meghatározó élményünk volt egy nagyon udvarias és nagyon merev pincér által számunkra feltálalt mirelit pizza, kapható a Coopban, a duopack úgy kábé három euró, hálásan köszönjük, ugyancsak szeretnénk köszönetet mondani a Trenitaliának a két órás késésért, melynek során megtapasztalhattam, hogy a bátyám szerint közel 37 évesen sem ciki figurát gyűjteni.  

4, Gradóban, a homokos strandon megállapítottuk, hogy a homokos strand egyetlen kellemetlen jelensége maga a homok (én csendben szeretném megjegyezni, hogy szerintem a strandon alapvetően minden jelenség - az emberek és a napsütés, I mean - kellemetlen, próbáltam is spoilerkedni, de végül inkább durcásan fürödtem). 

5, És végül, de nem utolsó sorban szeretném megosztani veletek még egy fontos vécés élményemet (tudjátok, ez a fixa ideám, merhogy szerintem amilyen a vécé, olyan az ország): ajánlom mindenki figyelmébe az opicinai állomás vécéjét, elképesztő, műteni lehetne benne olyan tiszta, tegnap óta fontolgatom, hogy esetleg beköltözöm...

Btw azér én tényleg igazi tündérmese szereplője vagyok, már ne is haragudjatok, mer tavaly augusztusban megismertem egy pasit, aki elhozott a tenger mellé lakni és itt utaztat meg szeretget, szerencsés nő vagyok, csak ezt akartam mondani, értitek, na. 

8 megjegyzés:

  1. Tulajdonképpen, így ahogy van, a felsorolt dolgok miatt utállak. (nem)

    VálaszTörlés
  2. :)na végre, hogy a tündérmese is előkerült a sorok közül...

    VálaszTörlés
  3. Nos, könnyű annak, akinek van annyi esze, hogy elfogadjon egy tündérmese-szerepet. :)

    VálaszTörlés
  4. Hogyhogy miért? Mert ő aztán szerepelhet egy tündérmesében, azért. Különben is, nem ér visszakérdezni, mindig hülyének érzem magam, amikor magyaráznom kell, amit korábban mondtam.
    Igazából csak eszembe jutott, hogy nem mindenkinek kell ám az ilyen szerep. Például eredetileg én se egyedül akartam a tenger mellé költözni.

    VálaszTörlés
  5. ó, hát én mindig úgy képzeltem, hogy mindenki ilyen szerepre vágyik.
    és mi lett azzal, akivel költöztél volna?

    VálaszTörlés
  6. Neki inkább egy óbudai panel kellett, amit hangosabban reklámoztak. Bővebben nem nagyon tudom, egy ideje már meg van neki tiltva, hogy velem szóba álljon.
    Na most már érted, hogy miért van olykor olyan lesújtó véleményem a nőkről meg a kapcsolatokról? :)

    VálaszTörlés
  7. értem, értem. egyszer ettem romlott francia salátát, nagyon szar volt. az eset után évekig nem ettem, de azért tudom ám, hogy a francia saláta finom dolog...

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.