kedd, augusztus 18, 2009

meg tudom magyarázni

gyerekek, az úgy volt, hogy engem tavaly érdekelt és idén nem érdekelt és akkor jöttek bizonyos tévénéző gyerekek és rábeszéltek, hogy de csakazértis és nademégis meg hogy jó lesz az és akkor én húztam a számat (te kis hazudós képmutató, te), hogy csak a te kedvedért és én nem akarom, engem idén nem érdekel, meg amúgy se szeretik az ilyen lélekhányós blogokat azok, nade csak a te kedvedért, najó, csak most az egyszer, csak pár napra, de milyen ciki ez már (te kis hazudós képmutató, te), ez a blog nem olyan, nem azér, nem úgy, engem ez nem érdekel, haggyámá, najó, akkor mondom az előre megírt beszédemet, köszönöm szüleimnek, a kedves tévénéző gyerekeknek, kovács bélának, a kis gyufaárus lánynak, valamin...ja, hogy mit köszönök, hát ezt a beszavazósdit, you know, én kérem én csak véletlenül vettem észre, én gyanútlanul nézegettem a statisztikát és hát úgy, engem tavaly érdekelt és idén nem érdekelt és akkor jöttek bizonyos tévénéző gyerekek és rábeszéltek, hogy de csakazértis és nademégis meg hogy jó lesz az és akkor én húztam a számat (te kis hazudós képmutató, te), hogy csak a te kedvedért és én nem akarom, engem idén nem érdekel, meg amúgy se szeretik az ilyen lélekhányós blogokat azok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.