szerda, augusztus 19, 2009

blogot írok, székre állok

Az énblogot író csak önigazol és kész, nincs több titok, én megfejtettem: az énblogger egy bizonytalan, kommunikációképtelen véglény, aki azért akarja, hogy lekommenteljék (ez de szar, undorítóbb mint az értelmetlen és rendőrös lekommunikál, nem baj, pont jó ide) élete nyomorult kis történéseit (amiket ugye nyilván valami sejtelmes mázzal önt le, hogy még véletlenül se az "ettem ma kefírt zsömlével" végtelen borzalma fogadja az olvasót a blogján), hogy félreértsék és ő hisztérikusan visszavághasson, hogy én nem úgy, nem azt, engem senki, hülyék, akkor is csak így és ezt csinálom, naszóval tulajdonképpen csak annyit akartam, hogy a blogírásnak értelme nincs, de néha egész kellemes.

1 megjegyzés:

  1. Hát, énblogot írni - akárcsak olvasni - valóban pótcselekvés. De addig nem fogsz leszokni róla, amíg nem találsz nála jobbat(?). Sok sikert! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.