csütörtök, augusztus 13, 2009

blogkrízis

Bevallhatok valamit?

Nagyon hiányzik a régi blogom.

Gyerekek, olyan vagyok mint valami tizenéves két szék között a pad alatt, én a régit szeretem, de vonz az új ismeretlensége, jajjaj, én alapvetően hűséges típus vagyok, nem bírok ekkora változást, kedves régi blogom, bocsáss meg, nem akartalak megbántani, veled, örökkön-örökké, lassan fel is hívom az összes barátomat, hogy elsírjam nekik a bánatomat, hogy segítsenek, hogy felmentést adjanak, hogy eldöntsék helyettem, ó, mondd, te kit választanál, istenem, ez a borzalmas stressz, be kéne mutatni egymásnak a két blogot, aztán játsszák le egymás között, én adddig lemegyek cigizni, igen, rá fogok most szokni, nem kell csodálkozni, ez a szörnyű változás, dönteni kell, fel kell nőni, elő kell jönni a pad alól, gyerekek, mit tegyek, egy harmadik, csak egy harmadik hozhat megoldást, a blog.hu vagy ilyesmire gondoltam. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.