csütörtök, január 07, 2010

ahogy a dolgok vannak

remélem te jól vagy, biztos izgalmas ott, meg vadlibák, őzik, jó lehet, nekem csak egy fannim van (aki ma hányt), de azér vele se rossz, bevallom, nem cserélném be egy koalára (najó, ez azér megfontolandó:D) vagy ilyesmi, de az egzotikus állatkák szuperek azért (már amennyire a vadliba egzotikus, nade minden állatka szuper, de persze legjobb a cica)
igyekszem nem kapni több idegrohamot, remélem minden oké lesz a vezetéssel, biztos tök izgi az is, amerikában vezetni, ez olyan nagyon moziba illő...


képzeld, a szomszédok még mindig nincsenek otthon, hogy kinyissák a villanyóra ajtaját (az a szerencse, hogy legalább nekik van kulcsuk, így valamikor csak át tudom iratni, persze ha kamcsatkára költöztek for good, akkor nem lesz könnyű), szóval áll az ügyintézés, merhogy ugye friss óraállások nélkül szóba sem állnak velem (a csajnak írtam sms-t, hogy legyen már olyan drága és próbálja megtalálni a kulcsot; nagyon idegesítő, hogy életemben először sikerült valamit öt éven át ugyanott tartanom, erre valaki más eltünteti), a upc-t meg hiába hívom, hogy megkérdezzem, hogy kell-e meghatalmazás a név átírásához, mert az automatanő veszi fel és órákig nyomja a szöveget az új szolgáltatásokról, elképesztő, hogy ezt így csinálják (tesóm szerint egyrészt azért, mert nincs elég ügyintézőjük, másrészt azért, mert ha sokat kell várnod, akkor ritkábban hívod majd őket és hibát bejelenteni meg szolgáltatást lemondani se lesz kedved, magyarul ők hosszú távon profitálnak abból, hogy te inkább nem telefonálsz; aszontam tesónak, hogy ez kábé olyan, mintha a kiló kenyereket a boltban egy olyan polcra tennék, ahol tuti nem éri el senki: végül mindenki leszokna a kenyérről, háddenem? najó, mondjuk ez kicsit sántít, mer a kenyérről leszokás sok gondot okozna egy csomó szektorban, nade tulajdonképpen a boltba akkor is bemennének az emberek másért, szóval mégiscsak tetszik ez nekem, na), amúgy azt tapasztaltam, hogy a legegyszerűbb elmenni mindenhová, ahol ügyintézni kell, mert egyrészt telefonon ugye reménytelen elérni egy csomó hivatalt meg helyet, másrészt semmit se szokott tudni aki felveszi, meg amúgy is, ha személyesen mész, az első ember akit megkérdezel a dolgokról úgyse tud semmit és akkor odahív valaki mást (másokat) és az ötödik majd végül csak tudja mit kell csinálni és mi a szabály, jó, túlzok, de annyira nem is.
vicces egyébként, hogy eddig pl egy ügyintéző (a mondjuk úgy tizenötből akivel beszélnem kellett) tudott csak arról, hogy létezik olyan az eu-n belül, hogy munkanélküli járulék exportálása, vicces, na mindegy, az orvoshoz meg lehet, hogy megpróbálok ma elmenni (nagy kár, hogy nem lehet online beutalót szerezni a kardiológiára, mennyivel egyszerűbb lenne az életem), vagy ha ma nem sikerül, akkor holnap reggel, bár egy ideje megint jól van a szívem, de azért talán egy ultrahang nem ártana neki, mondjuk az szerintem jó jel, hogy az ekg teljesen rendben volt, jó, persze lehet, hogy nem is a szívem fáj, hanem mondjuk mellkasrákom van (nyilván), amúgy ma a sapkát annyira a fejembe húztam (hideg van, na), hogy nekimentem egy oszlopnak az utcán mer nem láttam semmit, jól bevertem a fejem, nyilván már fejlődik is az agydaganatom, de mindegy, hátha van még mondjuk egy jó évem...jóvanna, csak viccelek (nem), ne aggódj, megvagyok a rákokon kívül és csodálatos dolognak tartom, hogy budapest egy szép nagy wifi-ponttá vált, istenem, nem is értem mit csináltak az emberek amíg nem volt internet, fú, kicsit kirázott a hideg a net nélküli lét gondolatától...

2 megjegyzés:

  1. Es sikerult valamit megtudni a munkanelkuli segely (amit most - igen eufemisztikusan - mar allaskeresesi tamogatasnak mondanak) exportalasarol vegul???
    :)
    Nagyon kitartonak kell lenni minden ugyintezesben... sajat tapasztalat :) es sajna ebben nincs kulonbseg Mo es Oo kozt. Csak otthon legfeljebb otthonosan anyazol az ugyintezonek :)))) es nem tudnak haza(-"hazabb") kuldeni :))

    VálaszTörlés
  2. ja, én tudok róla mindent, meg szerencsére az az egy ügyintéző is, aki az én ügyemet intézi, szóval most már csak az olaszoknál kell majd ügyeskedni, itthon talán lassan rendeződnek a dolgok; mondjuk a munkaügyi izék mellé nekem még egy lakás átiratást is végig kellett csinálnom, szóval nagyon töményet kaptam most az aktatologatókból.
    btw az olasz és a magyar ügyintézés is pokoli, ahogy mondod:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.