szombat, január 30, 2010

"What you share with the world is what it keeps of you "

Meggyőződésem, hogy a szappanoperák sokat hozzátettek az emberi kapcsolatok lealjasodásához (lealjasodás alatt értsd a (hónapokig vagy évekig tartó) nevetséges agóniákat, szerelmi sokszögeket, a szakításképtelenséget, stb.): az ember nézi ezeket a sorozatokat meg a sok vad és érzelmes csókot és szakítást és kibékülést és zokogást és akkor hirtelen feldereng benne, hogy neki is, igen, neki is kell ilyen heroikus szenvedés, hát ez olyan felemelő, ez a sok szenvedély, ez olyan tragikus, olyan sírnivalóan szép és romantikus, igen, itt a kulcs a szép kapcsolathoz, néddmá, ezek a dokik a filmben olyan viccesek és kemények, pedig mindig éppen szakítanak és ugyanazzal a lendülettel már könyörgik is vissza magukat, ez jó buli, ez nem is lehet olyan nehéz és ha majd én, a tévénéző is remegő szájjal aszondom a csajomnak, hogy szeretem, de nem eléggé és ezért most itthagyom az úton, de azér még egy kicsit állok bambán, najó, végül elindulok azér, visszamegyek a régi nőmhöz, persze nem vagyok túl kedves hozzá, mer úgyis visszajövök öt perc múlva ehhez a csajomhoz aki tárt karokkal vár hála istennek, na jó, azér nem úgy megy az hé, ha már úgyis vár, hadd várjon kicsit tovább, nem is szeretem annyira, meg amúgy is, még egy pöttyet megkúrom az első szembejövő embert és bele is szeretek tökre és közben szinte hallom ahogy Chris Martin meg Anna Nalick nagyon énekelnek valami nagyon érzelmeset és akkor közben így meregetem is a nagyon kék szemem, meg nedvesítem az ajkam és ekkorra nekem az én életem már majnem olyan lesz mint egy ilyen szereplőé, jó buli, legnagyobb élet, hős lettem, gyerekek, tetszik.

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nem tudom ki vagy,nem ismerlek,de okos ember lehetsz,az tuti!Tetszik,ahogy látod a dolgokat,és a bejegyzésed is megálja a helyét! :)

    VálaszTörlés
  2. olaszorszagbajottemfebruár 01, 2010 11:46 de.

    Mindig a kulturalis modellek meselnek a vilagunkrol, bar persze indirekte.... A kozepkorban voltak a hoseposzok - meg a hosszerelmes lovagi veresek (es bar eldugva tartjak a kutatok, a malacversek is), es mi abbol probaljuk megerteni, hogy milyen volt annak a kornak a nofelfogasa, erkolcsi ertekei, felmagasztalt idealjai stb stb (bar a plebs ugysem aszerint elt :). Namost elkepzelem, mit fognak rolunk gondolni 1000 ev mulva, ha a szappanoperakat, hiradokat es az akciofilmeket tanulmanyozzak majd. Hogy heroikusak (ld megmentem a vilagot a katasztrofatol tipusu amcsi filmek) es szenvelgok (szappanopera) voltunk? Hogy marhara nem erdekelt minket az, ami ennel melyebben tudhato a vilagrol ma -ld. a kutatasok, a komolyabb elemzesek (az a kozepkorban sem jutott le a nephez, de annyi mentseguk legalabb volt, hogy nem voltak meg az eszkozeik, meg olvasni sem tudtak). Alapvetoen nem valtozott a vilag a kozepkor ota, van a tomeg, amely nem akar komolyan gondolkozni semmirol, es vannak paran, akik viszont igen. Ehhez most mar jobb eszkozeik is vannak.
    Hat ez van, ki mondta, hogy valaha maskent lesz???
    Asszem kicsit messzebbre kanyarodtam attol, amit te irtal, de valahogy igy jott ossze :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.