hétfő, január 11, 2010

a net halála az okoskodás

Soha, értitek? SOHA ne próbáljatok vitás ügyeket cseten vagy mailben megbeszélni, a netes kommunikáció (szmájli ide vagy oda) félreértések melegágya: nincsenek hangsúlyok, nincsenek grimaszok, nincsenek töredék mondatok, nincs hirtelen gondolatváltás, ráadásul a leírt szónak huszonötszörös súlya és jelentősége van. A neten tessék csak a legszükségesebbre szorítkozni (szikár időpont megbeszélés vagy szexcset), amúgy meg ismerek egy egészen kézenfekvő (bár elég divatjamúlt) kommunikációs módot: tessék találkozni és beszélgetni, nohát.

4 megjegyzés:

  1. "a leírt szónak huszonötszörös súlya és jelentősége van"

    ez itt a fő baj. kik is taláták fel az írást? sumérok? rohadt zsidók azok is

    VálaszTörlés
  2. "zsidózni mindig, mindennek az apropóján lehet és kell"

    VálaszTörlés
  3. nekem szabad, mert én kecsua vagyok

    VálaszTörlés
  4. mondjuk szerintem túl sok csavart tettem az első kommentembe, először én sem értettem így visszaolvasva (aztán leesett)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.