csütörtök, január 21, 2010

Feljegyzések a dühös emberek házából

Egy komoly, a Pál Utcai Fiúk zenekar kapcsán kirobbant vita közben rádöbbentem, hogy fogalmam sincs mit várok azoktól a dolgoktól, amiket kritizálok, ezért úgy döntöttem, hogy (átmenetileg legalábbis) rehabilitálom a számomra ingerlő jelenségeket (egyelőre sajnos képtelen vagyok rájönni, hogy miért kapok agyvérzést a legtöbb filmtől, zenétől, könyvtől, blogtól és írásjeltől; még akkor sem értem eszelős indulataimat, ha történetesen a legtöbb alkotás valóban kalap szart ér) és összeszorítom a számat, ha kegyetlen hang akarná elhagyni, mer én kérem mától pozitív, nyitott és barátságos leszek a dolgokkal, amiktől hányingert kapok.
Háromra kezdem is...fú, gyerekek, rosszul vagyok az üde nyitottságtól, de akarni kell, csinálni kell, ha belehalok is.

6 megjegyzés:

  1. akartam is mondani, hogy helyből lebuzizni az avatart sznob dolog, én is fázom tőle, nem az, de ha valamit többen néznek meg, mint a csillagok háborúját (ami nem a kedvenc filmem, de kár lett volna kihagyni), akkor arra nem lehet azt mondani hogy akkoris biztosan fos. valamit tudhat az azér, engem mostmár érdekel, pedig sokáig énis ellenálltam.

    VálaszTörlés
  2. az avatarral kapcsolatban nekem komoly morális fenntartásaim is vannak, azt mondjuk azért sem szeretem

    VálaszTörlés
  3. (sőt, az ilyen típusú meséket se szerettem soha, már a bölcsiben sem. szóval igen, eléggé borítékolható, hogy engem szénné idegesítene. egyszerűen nem azért szoktam filmet nézni, hogy megvaduljak a képi világtól. ez van, ezzel mondjuk különösebbet nem is akarok kezdeni, még akkor sem, ha mostantól derűsen optimista leszek:))

    VálaszTörlés
  4. Te nem is vagy az a típus, akinek valaha is javasoltam volna ezt a filmet, már megbocsáss :)

    VálaszTörlés
  5. az embernek különösen azt kell ismernie, amit utál, merhogy tudnia kell vitatkozni az utált dolgokról. de asszem ezt képtelen vagyok megnézni annyira taszít a jelenség. nem azért mert sokan nézik, hanem mert...jaj nem, most nem mondom el, drága, rémesek a képek amiket láttam belőle, nem érdekel, nem mozgat meg, nem, nem, nem, tudom, akkor ne utáljam. de utálom:)

    VálaszTörlés
  6. (mármint rengeteg pénzbe került és ezzel reklámozzák és ettől komolyan hánynom kell)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.