vasárnap, január 17, 2010

"problems with the booze"

Miután hazajött a Férfi, hajnalig a képeit nézegettük, majd három körül, már zuhanyozáshoz készülődve kitaláltuk, hogy megünnepeljük a nagy visszatérést és a konyhában pucéran benyomtunk egy kevés (valószínűleg lejárt szavatosságú) szakét.
Másnap a bátyámék átjöttek macskanézőbe és ismét ittunk némi (valószínűleg lejárt szavatosságú) szakét. Meg pezsgőt. Meg bort. Meg sört.
Ivás közben üvöltözős vitába keveredtünk az oktatás megreformálásáról és ismét megállapítottam, hogy a) nekem egyáltalán nem szabad innom, mert az alkoholtól tökéletesen bekattanok b) kizárt, hogy legyen még egy pár amelyik ennyi elvi vitát folytat.

Az ivás rettenetes következményeként tegnap már akkor hánynom kellett, amikor meghallottam az 'inni' igét, de hősiesen végigcsináltam két családlátogatást, meg a bátyám barátnőjének szülinapi buliját.

Inni borzalmas.

7 megjegyzés:

  1. mármint hogy az lett a szakéból vagy hogy igyak ezentúl azt?:)

    VálaszTörlés
  2. Nem, csak a másnaposságról - saját tapasztalatok híján - mindig eszembe jut a Magyar Vándorból Szabó Győző. :o)

    VálaszTörlés
  3. neeeee.

    inni jó, de én nem vagyok mérvadó, mert az elmúlt évek során csak akkor jutottam szexhez, amikor ittam is. Tartós kapcsolatban azt hiszem, ez máshogy van :)

    VálaszTörlés
  4. Thanks for the erdekes informacio

    VálaszTörlés
  5. ezt meddig fogod csinálni? az is jó ha úgy körülbelül megmondod.

    VálaszTörlés
  6. (egyébként pedig: http://mollyblooom.blogspot.com/2010/01/egy-komment-margojara.html

    ezt mindig olvasd el mielőtt azt kezdenéd ecsetelni, hogy számodra milyen haszontalan dolgokat találsz itt)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.