péntek, szeptember 17, 2010

Kedves tévénéző gyerekek! (hosszan nyivákoló)

Feleslegesen beszélni, panaszkodni és nyivákolni van kedvem, szóval kezdem is, há és: tegnap pokoli migrénem volt egész nap, ilyen egyszer volt eddig a terhességem alatt, akkor pár napig tartott, mert nem mertem semmit bevenni, most viszont már tényleg halálomon voltam, úgyhogy Marci először könyörgött nekem, hogy valamit vegyek be, mert ez szörnyű, majd nemleges válaszomra felhívta a dokit (muszáj volt neki telefonálnia, mert komolyan nem bírtam beszélni), hogy itt agonizál az asszony és jajjaj, azonnal mondjon egy gyógyszert amit bevehet, az orvos meg ismét olyan gyógyszert ajánlott, amit over the counter (recept nélkül) lehet kapni (eddig mindig minden bajomra ilyet kaptam itt, általában meg se vizsgált, csak adott valami recept nélkül kaphatót, én meg rendes gyerek vagyok, tök jól hatnak rám a gyógyszerek, recepttel vagy recept nélkül, mindegy), úgyhogy a kedves férfi elrohant gyógyszert venni a közeli boltba, ami egyben gyógyszertár is (kicsit aggaszt az a hely, mióta olvastam, hogy a parkolójában tavaly lelőttek valakit) és láss csodát, fél óra múlva már nem volt semmi bajom, persze én ráfogtam a fejfájást az influenza oltásra, amit előző nap orvul belém döftek (na jó, előtte mondták, hogy 25 dollár lesz), pedig épp meg akartam kérdezni, hogy az ilyen nagyon terhesnek nem kell-e oltás, de, úgy látszik, kell, egyébként meg trópusi eső esik és hurrikánok jönnek-mennek körülöttünk, de a Pálmaház-effektus csak nem akar múlni, legjobb a légkondis lakásban, már csak azért is, mert gyenge nyomorult vagyok, a doki csak annyit tud javasolni, hogy pihenjek sokat, de én szénné unom magam a pihenéstől, én kérem egy nyughatatlan figura vagyok, én eddig költöztem és lakberendeztem, nekem kell valami emocionális szenzáció, hadd ne legyek most már terhes, egyedül akarok lenni a testemben, valaki csináljon már valamit, annyira unom már és nem telik az idő és rosszul vagyok és hisztis vagyok és ez nem csodálatos, hanem idegesítő várakozás és ha tehetném, hát felfalnék mindent a hűtőből, de én fegyelmezett vagyok, én kérem három óránként tudományosan keveset eszem, pedig _é_h_e_s_v_a_g_y_o_k, de nem szabad sokat hízni, mindenhol ezt olvasom, mer a cukor, a toxémia, a dagadtság, jajjaj, meg különben is kihányom ami savat csinál, szóval okosan eszem, életemben nem ettem ilyen okosan, fegyelmezetten, én kérem nem vagyok okos meg fegyelmezett, én zűrös vagyok és hisztis ésésés csak ennyit akartam mondani, huh.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.