kedd, január 10, 2017

"Régi képeit mutatja nekem ez az egyenes jellemű képmutató"

Na tessék, rákaptam a képekre - ez biztos a lusta bloggerek sajátja. Mindegy, muszáj úgyis megmutatnom az abszolút szerelmemet, ami elvileg Marci egyik karácsonyi ajándéka. 
Én általában hisztérikusan ügyelek arra, hogy értelmes, praktikus ajándékokat és ne porfogó dísztárgyakat vegyek, de ennek egyszerűen nem tudtam ellenállni. 
Beléptem a boltba és megbabonázott, ahogy ott állt az egyik polcon és sajnos muszáj volt azonnal megvennem:

Ez meg itt a poszt-karácsonyos pre-költözős polcunk, valamiért ezt tartom a szobánk leghangulatosabb pontjának, nekem még így zűrzavarosan,  kifosztva is tetszik:


2 megjegyzés:

  1. a bringa atom jó! és a polcnak is lenne helye nálam:)

    VálaszTörlés
  2. Micsoda gyonyoru bringa
    A foto is elso osztalyu
    Gratulalok mindkettohoz

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.