szerda, január 18, 2017

(s)iker vol.342678912

Ma fogadóóra volt az oviban és nagyon röhögtünk egy dolgon amit Marcusról mondtak, mert tényleg annyira jellemző. 
Azt mondja az óvó néni, hogy szerinte Marcika egyszerűen szénné unja magát a gyerekektől, mert túl sok esze van a játékaikhoz, ezért általában egyik csoporttól a másikig csapódik, végül kiköt egy könyvnél, elolvassa elejétől végéig, majd utána felmondja kívülről.
Léna továbbra is Miss Tökély*, Marcika meg aztán tényleg hozza a szórakozott professzor szerepet. 
Vicces kis figurák a gyerekeink, nem unalmasak, hál' istennek.





*ami ugye lehetne uncsi, de szerencsére jó a humora, meg vannak extravagáns húzásai (az öltözködése például már most nagyon egyedi, de nem hatéves kislányosan, hanem amolyan hipsteresen). Amúgy Lénát féltem a gyomorfekélyes perfekcionizmustól, remélem kicsit lazul majd a tökélyre törekvése. Szegény lányokat sokszor sújtja az ilyesmi; rosszul szocializáljuk őket, ez egy ideje meggyőződésem.



6 megjegyzés:

  1. De drágák, ó! :)

    VálaszTörlés
  2. Gyanús, hogy a sima suli nem lesz nekik jó, néztetek már valamilyen más lehetőséget ha itthon maradtok? Az én gyerekem már attól is boldog, ha több féle "időkitöltöt" kap a suliban, nem csak ugyanolyat kell mindig színezni meg számolgatni amíg a többiek dolgoznak, de rájöttem,hogy a tanárok nem nagyon tudnak azzal se mit kezdeni ha sokkal előrébb jár a gyerek mint a többi ...Mondjuk legalább szülőként a jegyein nem kell görcsölni meg a tanuláson sem, de erősen visszafejlődik, ovisan jobban számolt fejben mint most, amikor max 20-ig gondolkozhat, akkor még bármeddig elszámolhattunk, összeadhattunk, kivonhattunk:) már nem...

    VálaszTörlés
  3. Hàt, én "sima" suli pàrti vagyok teljes mértékben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is, csak a suli pártolja e az okoskákat? :))

      Törlés
  4. Ezt egyelőre nem tudom, minden megtörténhet...

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.