péntek, január 13, 2017

TGIF

Ma hallottam, ahogy valakinek azt mondják a telefonba, hogy de ha nem vagy még jól, ne gyere én meg gondolatban hozzátettem, hogy mert szerencsére van itt egy balek, aki BÁRKIT helyettesít.
A kötelező max óraszám ugye 26, na most nekem a héten összesen 30 órám volt - és két helyettesített óra KÖZEPÉN akarták leszervezni, hogy még ide meg oda meg amoda menjek -, hát őszintén szólva nagyon csúnya dolgok jutnak eszembe, főleg azzal kapcsolatban, hogy mindezt mennyi pénzért várják el. Ja és még azzal is piszkáltak kicsit, hogy ugyan tanítsam már be az utódomat; mondjuk azt nem mondták meg, hogy mégis mikor, gondolom legalábbis be kéne költöznöm az iskolába, akkor mindenki elégedett volna. Nem annyira jó szájízzel megyek el, de úgy tűnik, ezzel csak nekem van gondom.
Megmondtam egyébként ma az osztályomnak, hogy második félévtől már nem én tanítom őket, a bejelentést követően hirtelen síri csend támadt, láthatóan teljesen sokkolódtak a gyerekek (volt egy kis ingerenciám, hogy megkérdezzem, hogy dehát nem ezt akartátok?!, de sajnos papírkutya vagyok);  szerintem nem hiszik el, hogy nem miattuk megyek el, de talán jobb is: hátha megmozdul a lelkiismeretük és ha akár homályosan is, de feldereng bennük, hogy bizony, akár komoly következménye is lehet annak, ha tesznek/mondanak valamit. 
Elmondtam nekik azt is, hogy javaslom, hogy a jövőben kicsit őszintébben intézzék a dolgaikat és ha problémájuk van, azt ne kerülőúton, anyucival próbálják megoldatni. Alapvetően gondolom mindegy, hogy mit beszélek, de nekem jól esett kimondani ezeket, a király már úgyis rég meztelen, hát akkor beszéljünk már erről kicsit.
Amúgy meg PÉNTEK és különben is, tegnap Dével sushiztunk és pezsgőztünk a negyvenketted huszonnegyedik születésnapunk alkalmából, az élet szép, a hülye tanítványok meg bekaphassák.

5 megjegyzés:

  1. Erről az utód betanítósdiról eszembe jutott egy régi esetem.
    Boldog születésnapot!
    Már 24?

    VálaszTörlés
  2. Boldog szulinapot!!
    Remelem elgondolkodnak kicsit a gyerekek, es jo lenne, ha a kedves szulok is ezt tennek, amikor elmondjak otthon, hogy elmesz a sulibol.
    Tökfejek

    VálaszTörlés
  3. A szülinapom még decemberben volt, de köszi!:)

    VálaszTörlés
  4. Semmi, nem érdekes. Igazából azért ünnepeltünk most, mert a barátnőmnek januárban van, na meg sosem érünk rá.
    Ez volt itt a szülinapom, ami a család emlékezetes hányásával végződött:D:

    http://mollyblooom.blogspot.hu/2016/12/betegbeteg-aka-42.html

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.