hétfő, június 19, 2017

"Money makes the world go round"

Tegnap az amerikai lány azt mondta, hogy ő többek között azért nem szeretne gyereket, mert a gyerekek sokba kerülnek. (Azt állította, hogy Amerikában az örökbefogadásért is rengeteg pénzt kell fizetni, ami elég csúnyán hangzik.)
Ez elég gyakran eszembe jutott ma, mikor összeválogattam a szükséges első osztályos felszerelésüket (csak a lefüggönyzött szobában vagyok hajlandó bármire, áldott legyen a neved, online vásárlás, menjen vásárolni kilencven fokban az, akinek hat anyja van): iskolatáskával együtt már úgy százezernél járunk és gondolom lesz még egy rakás befizetnivaló (ebédpénz, osztálypénz, stb), mikor elkezdődik a tanév. 
A nagynéném jó fej volt: megkaptam tőle az iskolatáskák árát, mikor kicsit nyavalyogtam, hogy milyen döbbenetesen drága az iskolakezdés. Azt, hogy kéne a gyerekeknek íróasztal, meg új ágy is (alig férnek bele a régibe, óriások már), lesüllyesztettem a tudatalattim mélyére, majd felhozom onnan, ha megkapom az első zsíros multis fizetésem, haha. 
Egyébként szerintem szerencsénk volt, hogy Amerikában születtek: egy rakás dolgot használtan vettünk, meg ott mintha sokkal olcsóbbak lennének ezek a babakellékek, ráadásul ott volt a Gazdag Ikresek Társasága is (csak viccelek, nem volt ilyen, ezek valami ikres nőcik voltak a környéken, egy csoportba tömörülve, akiket egy - természetesen ikres - ismerősünk riasztott, hogy van itt egy nyomorult kelet-európai ikrekkel, szegény és depressziós, adakozzatok neki), akik számolatlanul küldtek tápszert és ruhát, az nagyon kedves volt, hálás vagyok azóta is. 

4 megjegyzés:

  1. mi a cuccok többségét most is használtan vesszük (a tanszereket pont nem, de a bútorokat igen, tök jók vannak sokkal olcsóbban a bolti árnál). Az első osztály a legbrutálabb kiadás szempontból (amikor még azt hiszed, hogy mindent meg kell venned - de a legdurvább a sok kivágnivaló, pld papír egyforintosok és papír betűk tömkelege - omg)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nemtom, nekünk csak vmi kartonlapokat kell vagdosni, a többi felvágva kapható. Az a baj, hogy én iszonyodom a használt bútoroktól az ágyi poliska parám megjelenése óta, pedig jó lenne megbarátkoznom velük...

      Törlés
  2. Nekünk minden tanévkezdés horror, pedig igyekszem okosan vásárolni éljen a Decathlon és az Auchan! Mi tavaly két kicsi íróasztalt vettünk a Jysk-ben kicsit satnya, meg bútorlapból van, de olcsó és új és nem foglalnak nagy helyet, összefordítva őket használják a lányok így szemben ülnek, szeretik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát gondolom! Egyelőre körül sem mertem nézni bútor-ügyben, de előbb-utóbb muszáj lesz...

      Törlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.