szerda, június 07, 2017

slave to the wage már megint

Na tessék: zajlik a munkás huzavona, mert nem akarnak elengedni (nagyon helyesen). 
Jelenleg gondolkodnak az én feltételeimen (nagyon helyesen), illetve felvetettem, hogy lenne egy másik munkakör itten, ami állítólag rugalmasabb időben, nem-e lehetne-e, naaa, jó lesz az is.
A csaj lelkes volt, azt mondta, ugyan kevesebb pénz, de jobb időbeosztás és tényleg, milyen jó ötlet! De azért most még várjunk. Jó, várunk. Én reménykedve, hogy a kevesebb pénzes cuccra átraknak, az jóval nyugalmasabb is állítólag.
Na tessék és ezt csak az angolomnak köszönhetem. Kedves szüleim, hálás vagyok, hogy tanulhattam. (Egyébként ez tényleg csodálatos dolog és annyi embernek nem adatik meg.)





OFF PS.: George Clooney olyan mint én: azelőtt sosem akart gyereket, majd végül ikrei születtek. Vajon miért adta be a derekát így hatvanhoz közel?

ON PPS.: Csináltak nekem gyorsan egy hat órás állást, még ilyet...

32 megjegyzés:

  1. Wow! Szuper. Na igen, az angol... én szenvedek vele, de látom, mennyire sok lehetőség lenne erősebb angollal. :(

    Clooney érdekes bizony, vajon neki is csak a megfelelő nő kellett hozzá?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Miért kell az angollal szenvedni? Olyan sok csúnyát mondanak rá olyan sokan, pedig hálás nyelv, mostmár rengeteg lehetőség van gyakorolni, minden angolul van, tehát tanulod ha akarod, ha nem...nem értem mi baj vele.

      Törlés
    2. Aki szenved az angollal, tanuljon franciát, németet, mandarint....aztán majd megbecsüli az angolt :)

      Törlés
    3. Szerintem bármelyik ragozó nyelv megteszi:)

      Törlés
    4. Nem uuugy szenvedek vele. Nagyon szeretem. Felreertheto volt. Azzal szenvedek hogy elérjek egy felsőfokot. Nagyon lassan haladok, alig. Ennyi. Németet is tanultam igen sokkal konnyebb nekem az angol.

      Törlés
    5. Igen, az az ugrás a középtől a felsőig az nehéz és lassú, ez így van, de aztán beérik a dolog, csak bírni kell addig:)

      Törlés
    6. azta, gratulalok, tok jo erzes lehet, hogy nyitottak a kompromisszumokra. :)
      En az angoltnemszeretok taborat erositem..., meselek kicsit:
      Nekem az első nyelven német volt, a második pedig az angol. Mindenki kérdezgette, hogy "ugye milyen könnyű az angol a német után?", Én meg csak néztem...
      Én a németet nagyon-nagyon szeretem, valahogy olyan logikus, és olyan magától értetődő az egész. Az angol meg valahogy… Nem is tudom, tiszta káosz nekem :(
      Én alapvetően pedig nagyon szeretem a nyelveket, könnyen is tanulom oket, de az angollal valahogy mégsem sikerül megbarátkoznom…
      Bár amúgy ebben simán lehet, hogy a középiskolai nyelvtanulásnak elég nagy szerepe van...
      Elsoben volt egy tanárunk, vele nagyon lassan haladtunk. Második évben kaptunk egy másik tanárt, ő teljesen kész volt attól, hogy hol tartunk, hát hogy fogunk mi érettségizni, vetetett egy pre-intermediate könyvet, Szerintem kb. a prepozíciókat értettem belőle… Valahogy nagyon nem kedvelt a tanárnő, talán túl csendes és bátortalan voltam, sokat is szorongtam az óráján; Én próbáltam teljesíteni, de valahogy nem ment…
      Aztán mikor utolsó előtti év végén szóbakerült, hogy jó lenne elmenni előrehozottan érettségizni, Én nagyon megijedtem. Írnunk kellett egy próbaérettségit, ami valami 30%-os lett. Hát gondoltam, ez így nem maradhat, hogy vesznek így fel majd az egyetemre, úgyhogy a nyaramat angolozással töltöttem itthon, októberben írtam egy tök jó Érettségit, három hónapra rá meg elmentem nyelvvizsgázni, 90+%-os lett, magantanarhoz nem tudtam jarni sosem.
      De jó eredmény ide vagy oda, sajnos nekem ez a nyelv egy hatalmas kaosz, jobb szot egyszeruen nem tudok ra, es hiaba tudom, hogy fontos, keptelen vagyok megszeretni..
      Az biztos, hogy egyáltalán nem mely a tudásom amiatt, hogy ilyen lóhalálában tanultam, lehet ez az oka,...de igazábol fogalmam sincs, de azt hiszem en az angolszeretetet meghagyom masnak... :/

      Törlés
    7. Igen nagyon lassu, es hat nem latni a végét ennek a tanulasnak! :) Szeretem tenyleg meg egyre jobban megy de azert nem az vagyok aki 18 evesen ket felsofokkal kezdi az eletet.. :)

      6 oras allast most latom, nagyon akarnak teged:) Szuper. Hanyra ernel haza, igy akkor mar jo lenne az egesz?

      Törlés
    8. Bocs Molly, hogy most ennyit pofázok: De jó, hogy leirtátok ezeket, K. és Nóri, én midnig hálás vagyok az önreflexiv nyelvtanulási feedbackért. ès tudom, hogy elfogult vagyok az angollal, de azért értem, amit irtok, ö nekem is egy örök viszonzatlan szerelem marad. Kell a korai motiváció, az elsö tanár szerepe is tagadhatatlanul döntö lehet.
      Egy utazás, egy hobbi, egy ember megváltoztathatja a meglevö, néha jogos ellenérzést, csak nem egyszerü ezeket megtalálni.

      Törlés
    9. Így is kéne kb kétszer bébiszitter, de jóval korábban hazaérek és reggel mehetünk együtt suliba. Pont egy hat órás állásról ábrándoztam, szóval most örülök, mint majom a farkának.:)

      Törlés
    10. Nóri, sajnálom, én mindig azon vagyok, hogy megszerettessem a diákjaimmal az angolt, de sokakban szerintem zsigeri ellenszenv van, azzal meg nehéz mit kezdeni.

      Én is nagyon hirtelen tanultam meg angolul, de ettől igazi badass-nek éreztem magam.:) (anno gimi elsőbe kerülve megpróbáltam a nagyon kicsi angol tudásommal a haladó angolos csoportba felvételizni és felvettek (nem értem), aztán ott álltam a közel tíz éve angolt tanuló osztálytársaimmal, első év végén hármas voltam, ami annyira idegesített, hogy elmentem egy nyári intenzívre és másodikban nekem lett először nyelvvizsgám.)

      Én a németet nem szeretem: olyan csúnyák a szavak, hogy nem lehet megjegyezni őket...

      Törlés
    11. Igen, elfogultsag is van bennetek nyilvan, de azert fenntartom hogy higgyuk mar el ha valakinek nem megy valami, pl amit az elso hozzaszolasomra irtatok (hogy hogy lehet szenvedni, meg nem szeretni, hihetetlen.. ). Nem is igaz epp ram, es nem ugy szenvedek de azert ismerek sok embert, akinek egyszeruen tenyleg szenvedes, hat ez van.

      Erosebb csoportba jo motivacio akkor bekerulni, en mindig a jobbak kozott voltam igy valoszinuleg en is tepertem volna hogy felhozzam a szintemet :)

      Törlés
    12. Elhisszük, csak csodálkozunk. Szerintem egyébként pont ez kicsit szerencsétlen hozzáállás: mármint hajtogatni, hogy 'nekem ez nem megy' és még győködni is róla másokat - így biztos nem fog menni...Nekem a matematika volt szörnyű szenvedés a suliban, de azért az apukám a biztonság kedvéért jó korán elkezdte mondogatni, hogy nekem ez úgyse fog menni. Nem is ment és csak mostanában kezdem érzékelni, hogy talán nem is voltam annyira tehetségtelen, csak elhittem, hogy az vagyok.
      Szerintem nem mindenkit motivál az erősebb csoport, sőt, én is olyan vagyok inkább, akinek teljesen elveszi a kedvét, ha ő a legbénább - de akkor még erősebb volt bennem a küzdőszellem talán...

      Törlés
    13. Igen, jó ez a matekos hasonlat. És én is, ha bekerültem volna egy húzós-erős matekos csoportba gyengének, elöbb vágtam volna fel az ereimet hosszában, minthogy belehuzzak a tanulásba.
      A német tényleg ronda hangzásra, majdem annyira mint a lengyel vagy az orosz - az én fülemnek.
      De a német pl. a szóképzésben is logikus, érthetö, a saját szavaiból rakja össze az uj szavakat, nem lop rá valami latin eredetüt, amit külön meg kell aztán tanulni :)
      Meg melyik más nyelvben van ilyen fontos és szükséges szó hogy jein (ja und nein egyszerre, vag Hassliebe) :) Mennyire gyakran hiányzik ez a szó nekem a magyarban.
      Csak a kurva névelök ne lennének, de az más nyelvekben is van.

      Törlés
  2. Rátapintok a poszt lényegére: G.C. már kifickándozta amagát, 60 fele már közeledik a kamaszkor vége, lehet, megijedt, hogy talán eltünik hirtelen, stb.


    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondolod hogy hatvan évesen a kapuzárási pánikját feleséggel meg ikrekkel kúrálja? Szerintem tuti nem, inkább biztos hulla szerelmes, nekem az sokkal hihetőbb magyarázat.

      Törlés
    2. Én nem kapuzárási pánikra gondoltam...(="már kifickándozta magát") hanem halálfélelemre :)
      Hulla szerelmes: ez eszembe se jutott! Ez vagyok én :)

      Törlés
    3. Igen, igaz, hogy az életközepi kapuzárási pánikot kúrálják fickándozással, de akkor én azt mondom, hogy az életvégit meg szerelemmel:))
      (De tényleg, sok költő is nagyon öregen lett halál szerelmes kamaszlányokba, oké, költőknek a szerelem munkaköri kötelesség...)

      Törlés
  3. Gratula a 6 óràhoz.
    Az öregkori szerelem teóriàd igazára egy csalàdi példa: a "majdnem anyósom" 54 èvesen, boldogtalansághoz szoktatott szívvel talált rá a gyerekkori szerelmère. Egy èven belül összeköltöztek a férfi vàrosában, albèrletbe. 6 éve már, hogy kézenfogva sétálnak esténkén.

    VálaszTörlés
  4. Csináltak neked egy 6 órás állást!! Ezt nem is láttam az elöbb, csak G.C.val voltam elfoglalva, jellemzö... Ez szuper! Akkor elfogadod?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Utólag írtam bele, tegnap délután derült ki. Elfogadtam, tök jó fejek.:)

      Törlés
    2. Ja és annyit beszélsz a kommentekben amennyit akarsz: sosem értettem a szétoffolás jelenségét, hiszen a konstruktív beszélgetés egy post alatt a legjobb, erre vannak a kommentek szerintem.
      (Az én kúrogatásom nem konstruktív abban a formában, ahogy nyomjátok névtelenek - szerintem több troll is ólálkodik itt mostanában -, úgyhogy azokat törölni fogom, ne is fáradjatok.)

      Törlés
  5. Nagyon akarnak ez szuper! És megtermtetted magadnak, mint a házat, remélem ez pont AZ amit képzeltél:) Hurrá!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, reméljük jó lesz - illetve én azt remélem, hogy majd ami ezután jön, az lesz jó, mert ezt a konkrét állást csak ilyen beugró szívásnak gondolom, amit muszáj kibírni.

      Törlés
  6. 6 órás állás szuper!! Én is abban dolgozom, olyan sok minden belefér így a napba. Jó én kevesebbet utazok de akkor is. Gratulálok, nagyon akartak téged :)

    VálaszTörlés
  7. jesz! atomkirály vagy, ennyi. :)

    VálaszTörlés
  8. Cukik vagytok, köszönöm az örülést, ez nagyon kedves dolog:)

    VálaszTörlés
  9. Juhujjjjj!!!!!!!!! Nem hiszed el, mennyire kívántam neked egy normális megoldást, csak hogy mentsem a mundérom becsületét (aka van JÓ multis állás is)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. aranyos vagy, köszi:)
      én egyébként abszolút hiszek a multikban:)

      Törlés
  10. Nagyon jo a 6 oras, es jo erzes lehet hogy akarnak teged!
    En 7 orat irtam a munkahelyemnek, még varom a valaszt. Anyagilag kevesbe nagy a kulonbseg mint a 6 es 8 ora kozott de sokat szamit az az 1 ora is, kicsit behozza azt, amennyit veszitek utazassal.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, pénzben nagy különbség, de azért ott van a jövő perspektívája, én mindig úgy gondolok erre, hogy amiatt mindenképp érdemes.

      Törlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.