hétfő, augusztus 13, 2012

Houston, we have a problem

Ez a költözés ezzel a mindent eladással, na ez tényleg eszelős dolog.
A hétvége nagy részét a tárgyaink fotózásával, beárazásával és meghirdetésével töltöttük, a többi részt Maszattal, khm...
Én persze minden egyes dolgot meg fogok siratni, ez egyszerűen iszonyú, hogy még tárgyi lenyomata is alig marad a pár éves életeinknek.
A hétvégén azért ritka luxusban is részem volt: elmentem a fodrászhoz befestetni a hajam - az itteni két év alatt először, lepukkant anyuka, fúj - és amíg üldögéltem a székben, azon elmélkedtem, hogy ha lezuhanna New Yorkba menet a repülő, akkor szerintem a zuhanás meg a halódás közben is azon gondolkoznék, hogy ez mekkora jó blogpost volna...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.