szerda, augusztus 29, 2012

NY

Úgy döntöttem, hogy New Yorkot megtartom magamnak, utólag úgyis olyan idétlen blogolni dolgokról.
Annyit azért elmesélek, hogy New York egy randa, büdös, koszos, zajos és könyörtelen nagyváros. Rémisztő. Tudom, hogy utáltok érte, de nem szerettem. Elszoktam én már a ronda, büdös nagyvárosoktól. Trieszt kicsi volt, Houston meg nagy ugyan, de látszólag tök üres.
Igen, New York nagyon érdekes volt, ezt elismerem de nem volt jó, nem volt benne semmi kellemes, vagy szívet melengető, mindenki lökdösött és taszigált és meleg volt és tömeg volt és a metró gusztustalanul mocskos és az első nap azonnal vissza akartam jönni, hiányzott az üres Houston (meg persze a szép családom), aztán Brooklyn azért kicsit megtetszett, meg persze ráéreztem arra is, hogy ha milliomos volnék, akkor csodálatos lenne ott az élet, de mondjuk azt fel nem foghatom, hogy minek mennek tömegével New Yorkba a szerencsétlen emberek 3 dolláros órabérért mosogatni és poloskás ágyban aludni. Persze lehet, hogy jobb New Yorkban nyomorogni, mint mondjuk Mexikóban, ezt nem tudhatom...



PS.: A Harlem olyan, mint egy óriási Bosnyák tér. Azt hiszem az egyik legszomorúbb hely, ahol valaha jártam. Na jó, talán a Bosnyák tér után...

PPS: A dizájner boltokról híres Fifth Avenue-n pedig rájöttem, hogy a divat még a használati utasításoknál is kevésbé érdekel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.