csütörtök, január 30, 2014

"Mindenki le akar fogyni, még Derrick is"

Valamikor láttam egy ilyen angol nyelvű protestet szürke keretben, komolyan, hosszan kifejtve, hogyaszongya vékony vagyok és élvezem, neszójjábe, vagy ha beszólsz - és te dagadt vagy -, ne csodálkozz, hogy én majd visszaszólok, ledagadtozlak, mér csak a dagadtak vállalhatják önmagukat, milyen világban élünk, éljen a csont, stbstb. 
Hát gyerekek, énnemtom. Soha életemben nem találkoztam még túlsúlyára büszke túlsúlyossal, azt csak a reklámokban mondják bugyira vetkőzött ducik boldog öntudattal, hogy a valódi szépség belülről jön, meg én vagyok a valódi szépség, ti, csontváz többiek bekaphatjátok
A valóság inkább az, hogy a nők pár kiló túlsúly miatt is el akarják ásni magukat, mindenki egyfolytában fogyókúrázik, a súlya és a testalkata miatt vekeng, a csontos boldogok meg vidáman tolják a somlóit,  szóval szerintem szükségtelen ez a "le a dagadt öntudattal"-kampány, a dagadtak a legtöbbször szomorúan rejtegetik tokájukat és egyéb redőiket, nem kell aggódni, hogy világuralomra törnek, nem is értem, eh.