péntek, szeptember 26, 2014

"Isten tudja mért vagyok ilyen szép"*

Tegnap Marci hazajött, én meg szörcsögve-morogva mentem köszönni neki és már az ajtóban nyavalyogtam, hogy nagyon pocsékul érzem magam. Mire kedvesen megpuszilt, rám nézett és azt mondta: cserébe viszont nagyon szép vagy.



Léna reggel a tükör előtt fésülködött, majd egy adott ponton tárgyilagosan kijelentette: akárhogy is nézem, nagyon szép vagyok. 




Szóval szépek vagyunk, na - Léna ezek szerint tele önbizalommal (nagyon helyes), én meg legalább egy embernek - a legfontosabbnak, ebből a szempontból - biztosan tetszem, szuper, én a saját külsőmről úgyis szörnyű dolgokat gondolok (de komolyan, elborzadnátok, ha ide leírnám).

Rögtön ez a nagyon cuki kép ugrott be nekem, ahogy összeraktam ezt a két szépest, úgyis most kell nosztalgiáznom, jövő csütörtökön születésnapjuk lesz a Szépeknek.









* Kim Basinger