péntek, október 05, 2007

ahogy a dolgok vannak

A betegség - tudjátok, az ilyen nyúlós, otthonülős, mitkezdjekmagammal náthás vacak - sokmindenre rádöbbenti az embert. Például arra, hogy Patricia Highsmith unalmas fos, a Radiohead bosszantó nyavalygás és hogy a rovarok szerelmi életéről szóló műsorok is egész könnyen megunhatóak.
Amúgy meg azóta vigyorgok, mióta bejelentettem telefonon az egyik főnökömnek, hogy felmondok hétfőn. Hála istennek sokkolta a hír, oh yeah.
Nem tehetek róla, tetszik, hogy nem mindig én szopok.

9 megjegyzés:

  1. A placebo meg nem, érdekes.

    VálaszTörlés
  2. na,itt az ideje a telefonos segítségnek...

    VálaszTörlés
  3. na, azért a radiohead kicsit több, mint nyavalygás, no de mindegy... thom york isten.

    VálaszTörlés
  4. hát, én minél többet hallgatom, annál jobban idegesít...

    VálaszTörlés
  5. Mi az ami nem idegesít?

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. (szegény Patricia Highsmith-t persze nem védte meg senki...)

    VálaszTörlés
  8. (A Placebo-ról pedig elég sokat hajtogattam, hogy tudom én, hogy nem sokat ér, de nekem valamiért kedves)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.