szerda, október 03, 2007

fölösleges post

Remek, remek, kiváló cimkéket kapok: férfigyűlölő, depressziós, mániás depressziós, vagy nemes egyszerűséggel csak bolond. Helyes, szilárdítsunk csak meg minden pillanatnyi - vagy akár hosszabb - állapotot, helyezzünk dobozokba mindent és mindenkit, nyilván ettől tudunk csak tájékozódni.
Ha lesz rólam újabb értékelés, szeretném ha szólnátok, én addig rendellenesen tök máshogy viselkedem majd, oké?
Mindig mondtam, hogy érdemes keveset beszélni.

(Fasznak írok és mondok bármit, de tényleg.)
PS.: Írtam erről egy kurva hosszút, de elszállt, nem is baj...jójó, dühömben mingyár kitépem a hajam.

2 megjegyzés:

  1. Szerintem valamennyien bonyolultak vagyunk - te is, én is, meg a kommentelők is. És ez nagyon megnehezíti a kommunikációt.

    Egyébként meg fejlesztgesse mindenki a maga önértékelő képességét, ez az egyik legfontosabb dolog az életben!

    Diagnózist pedig szerintem még mindig a legjobb szakértőtől kérni.

    VálaszTörlés
  2. egyetértek nagyjából, bár a diagnózis felállítást nem tartom túl fontosnak (egy diagnózis is csak fikció, nemdebár?), márcsak azért sem, mert a diagnózisok felállítói sok esetben olyannyira terheltek, hogy kétségbe vonható a hitelességük. igen, ez közhely, de meggyőződésem, hogy van némi - nem kevés - valóságalapja.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.