hétfő, október 01, 2007

feljegyzések a náthások birodalmából

Mostantól még neked is fel kell kötni a gatyádat, ezt mondta nekem vileader, merhogy ugye még mindig naponta ki akarnak minket rúgni, pedig bazmeg én vagyok az érinthetetlen angol nagyhatalom, úgyhogy esténként rémülten állást keresek a neten, valahogy nem szeretem a konstans gyomorgörcsöt és migrént, amitől a munkahelyemen szenvedek; na jó, nem, azért a rémült szó nem az igazi, sőt, komoly túlzás, mert valahogy nem félek soha semmilyen változástól igazán, inkább érdekel, hogy mi jöhet még, szóval mondjuk inkább, hogy fásultan próbálok valami jobbat találni, így kábé olyan rutinnal, mint ahogy a metróra felszállok -, amúgy meg dög beteg vagyok, holnaptól itthon féltem az állásomat (félti a halál, to be honest) és még így dögrováson is eszembe jut az a remekbe szabott mondat, hogyaszongya a szex nagyon látványos dolog.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.