hétfő, október 15, 2007

helyzetjelentés

Énnemtom van-e még egy ember a világon, akit az anyja úgy üdvözöl a telefonban, hogy "Szia Mokár", na mindegy, igazából nem erről akartam beszélni, hanem az új életről, amiben - nagy megelégedésemre - egyelőre minden tök profi, leszámítva azt a csekélységet, hogy a háeres kisleány a szentört - centre, tudjátok, na - , szentre-nek ejti, egy szép magyar e kíséretében vidáman ropogtatva az r betűt, ami kissé sérti a fülemet nyolc órán át, nade sebaj, mer a kis osztálytársaim - jóvanna, olyan ez is mint egy gimnáziumi osztály - helyesek és úgy nézem, az össz IQ-juk is meghaladja a kettőt - manapság kevéssel is beérem, úgy bizony -, nade tényleg, vannak rezzenéstelen arcú IT-s fiúk, meg minden...(kicsit hiányzik a szőke, kék szemű GE-s sex object-em, dehát az élet lemondásokkal jár).
Szeretném elmesélni még azt is, hogy rájöttem, egy cégnél fogok dolgozni a szomszéd fiúval, aki életét kockáztatva, picsa részegen átmászott a hegyes rácsos kapun tavaly nyáron csak azért, hogy hajnalban megdughasson.
Örömmel jelentem továbbá, hogy az állatorvos szerint Fanni bőre száraz, én viszont roppant fiatalos vagyok úgy érzem: ma leszólított egy maximum húsz éves fiú az utcán...jójó, tudom, bazmeg, nyilván az idősebb nőket szereti.
(Most egyébként azért felröhögtem, már ne is haragudjatok.)

16 megjegyzés:

  1. Fanni dehidratált, tessék bekenni vazelinnal, h szépen tudjon siklani :D (a siklaninak nincs felszólító- és kötőmódja) és van macskatestápoló? a srác sztem geronto- vagy nekrofíl vt, ezt muszáj vt :DDD (mondom én, aki nála 7 évvel fiatalabb pasira sóvárog)

    VálaszTörlés
  2. bazmeg, nem vagyok halott...fanninak pedig napoznia kell, ez sztem elég mókás:DD
    (nem, nem vonz a csirkefej, sőt a madárfej sem - amúgy ez a "bizonyos", egy jó pasi, madárfej ide vagy oda -, dehát milyen romantikus már, hogy majd meghal értem, nohát)

    VálaszTörlés
  3. nem érted, egy dugásért :D tovább cinikusodom, hiába, a kor...

    VálaszTörlés
  4. Ez nem cinizmus, ez almodozas....

    VálaszTörlés
  5. természetesen egy dugásért...de romantikus volt, tényleg. (fújbazmeg, azért nem is annyira. na mindegy, a helyzet volt romantikus és kész...)

    VálaszTörlés
  6. Na, de akkor mennyi vagy? 27, 28? Gondolom nem vagy tobb, mert az mar durva lenne.

    VálaszTörlés
  7. most leszek 33, úgyhogy ez már durva, bezony.
    te nem a nagymamám vagy, ugye?

    VálaszTörlés
  8. Hopp, elszoltam magam.

    VálaszTörlés
  9. 13 tipp az unalom ellen:
    www.femfatal.hu/node/54
    "a modern no kepeskalendariuma"-bol
    (Persze lehet, hogy valamilyen regebbi cuccot kellett volna keresnem.)

    VálaszTörlés
  10. Teljesen bizonyos, hogy nem csak dugni akart. Végülis hozzád mászott be, éjnek idején, tökrészegen, és nem valaki máshoz. Például hozzám. Persze, ha hozzám próbált volna bemászni, kapott volna egyet a palacsintasütővel, mert ha komolyan érdeklem, akkor jöjjön józanul, különben azt fogom hinni, hogy csak dugni akar.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.