szombat, október 27, 2007

gondolat-szó-tett azonossága

6 megjegyzés:

  1. Ez a világon a legfontosabb.

    VálaszTörlés
  2. Először is, ezt az ország vezetőin kéne mindenekelőtt számon kérni, aztán mirajtunk, akik itt alul küszködünk őmiattuk, hogy megéljünk. De ami fontosabb: az, hogy én az erős csábítás vagy a saját gyengeségem miatt megszegek bizonyos szabályokat, még nem mondom, hogy a szabályokra nincsen szükség. A libsik ezt mondják, de szerintem nincsen igazuk. Ha nem lennének szabályok, még több szabálysértés lenne, még rosszabb lenne minden. Ha én pl. megszegem mondjuk a kereszténység tanításait, abból nem következik, hogy a kereszténység világtörténelmi szerepét negítívan kellene megítélnem. Mert attól még megítélhetem pozitívan. Mindegy, ez túl elvont az ilyen laza blogokban, itt semmitmondó, hülye hozzászólások tetszenek mindenkinek, ámde a maga labdákat te adod föl ezekkel a bejegyzéseiddel. Ha megmaradnál ezen a hétköznapi hülye szinte, hogy ki kivel, hogyan, stb. akkor nem írnék én se ilyeneket.

    VálaszTörlés
  3. no, látom, nem tudsz szakítani a békaperspektívával és mindent személyesen veszel...én elsősorban a mindennapjaimról gondolkodom és mindennapjaimnak nem annyira szerves része a politika, mint a tiédnek...én például valami ilyesmire gondoltam:

    "Amikor te te vagy, akkor úgy látod a dolgokat, ahogy vannak és eggyé válsz a környezeteddel."

    na szóval mostanában "nagytakarítást végzek a tudatomban" és igyekszem úgy beszélni és cselekedni, ahogy gondolkodom.
    az hiszem, ez a legnehezebb dolog a világon...

    VálaszTörlés
  4. Én megálltam a gondolat-szó-nál. A szerelem pl. az.... Á, úgy sem tudom elmagyarázni, mert azt csak úgy lehet, ha összeérintjük a homlokunkat, és egy szót sem szólunk, de mivel erre Ti képtelenek vagytok, megpróbáloma. Ez egy spirálszó, sőt, spirál gondolatszó, vigyázni kell vele, mert örvényeket indíthat el, ha két azonos rezgésszintű aelon (hm, élőlény? nem, több annál...)között hangzik el. A távolság nem hat rá, mindegy, hogy a fülébe suttogod, a társadnak, vagy csak az űr sötétjébe, fényévekre onnan. Legjobb nem kiejteni, csak gondolni rá, mert beláthatatlan következményei lehetnek. És így tovább...

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.