kedd, március 04, 2008

furious anger

Azt hiszem, ezentúl köpködni fogom az utcán dohányzókat, szerintem legalább annyira zavarná őket ez a kedves aktus, mint engem a gusztustalan füstjük amit előszeretettel fújnak az arcomba.
Tudjátok, mindenki utál valakit: a zsidókat, a dagadtakat, a cigányokat, a soványokat, a buzikat, nos, én azokat gyűlölöm tiszta szívemből, akik cigiznek.
Legszívesebben kilőném őket a holdra - igen, ezt már mondtam -, aztán bűzölöghetnek boldogan. Ezeknek az embereknek mindene büdös: a szája, a haja, a ruhája, egyszerűen gusztustalanok.
Szegény Dé, ha ma felhív, biztos meg kell hallgatnia a kibővített halállistámat - szerinte már így is nagyon hosszú -, amit rendszerint neki szoktam ordítva előadni, ő olyan kedves, jámbor lélek, mindig meghallgat.
Érzem én, hogy lassan politikai pályára kell lépnem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.