szombat, március 29, 2008

"Túlélni kell, vigyél innen"

Ha ma nem pusztulok el, akkor soha, hajnalig bowlingoztunk, olyanok voltunk mint kettő isten, főleg én, igen, én kettő, mer annyira, bizony; a szomszéd pályáról is a pontjaimat nézték a pasik (megfigyeltem, a nők a bowling pályán mindig csak nyivákolnak meg mórikálják magukat, egyiket sem érdekli maga a játék), M folyamatosan a derekamat böködte, merhogy aszonta meglepően vékony, ekkor próbáltam neki a futás szépségeiről prédikálni, de megalázóan belém fojtotta a szót és megkérdezte, hogy mikor tüntetem el végre a homlokomról a sertés májat.
Soha ne igyatok sört: olyan ízű a szám, mintha megettem volna egy halottat.









PS.: Álmomban egy kommentelő megkérdezte, hogy még mindig jó mellem van-e. Ez itten akkor már egy komplexus, nemde?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.