péntek, március 14, 2008

stresszbeszéd

A rákot démonizálni nem kell félnetek.

6 megjegyzés:

  1. Rák??? Ugyanmár... Egy icipici kávéskanálnyi petróleum elhajtja a francba.

    VálaszTörlés
  2. Igen ez a karrier egyik alap pillére a három közül, de az engem nem érdekel.

    Ha akarod vedd úgy: nem baj ha nem működik, elég ha hitet ad.

    (Mellesleg, én már kipróbáltam, semmi gond a 12 napos kúrával, csak egy jótanács: mindig... ö..öö... soha ne kólával kapd be, feltéve ha nem akarod hogy két isteni petróleumosat böffents)

    VálaszTörlés
  3. aha. foglaljuk össze tehát:rákos voltál,petróleum segítséével meggyógyultál. remek.

    VálaszTörlés
  4. A francokat, én nem voltam és sosem leszek rákos, period. A sok szerencsétlenhez beszélek akik simán legyőzhetnék, de neeeeeeem mert bíznak az orvostudomány kutyulta szarokban.
    Soha nem a doktor gyógyít meg, soha. Te gyógyítod meg magad, senki más. Ha erre képtelen vagy mert feladod, mert másoktól vársz segítséget akkor beledöglesz. Nem élhet az, aki fél a haláltól.
    (Túl fiatal vagy még kölyök, ezt nem értheted mert egyelőre a tudást tartod a legfontosabbnak a világon, de sebaj, nem is kell értened, működik ez magától :))

    (picsába ennyit beszélni nyilvánvaló dolgokról, sigh)

    VálaszTörlés
  5. nos, finoman szólva is egy fasz vagy

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.