péntek, március 21, 2008

"Im a firestarter, twisted firestarter"

Miután ma véletlenül hét kilométert futottam - szuper tigrises film ment az Animel Planet-en, elfelejtettem megállni -, meg amúgy is, a kollégáim közül többen elkezdtek futni áldásos tevékenységem (prédikálás a futás szépségéről) hatására, úgy döntöttem, hogy megalapítom a Fussatok gecik egyházat.
Erről az alpári ocsmány stílusról jut eszembe, hogy egyre durvább impulzuskontroll problémáim vannak; régen is voltak ugye ezek a cigányos dühkitöréseim, de mióta az anyám beteg, kezd a dolog aggasztó méreteket ölteni. Tegnap például azon kaptam magam, hogy bazmegezve ököllel verem a jegyautomatát a Gyöngyösi utcánál, ma pedig a postán körülbelül két perc várakozás után elküldtem a förtelmes postás nénit a kurva anyjába. Rémes, valamit tennem kell.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.