hétfő, március 31, 2008

"What a man has to go through for a piece of ass"

Az oroszlános postom egészen meglepő sms-áradatot eredményezett, én meg nem tudom eldönteni, hogy

a) az orális szex lehetősége ennyire ellenállhatatlan
b) én vagyok ennyire ellenállhatatlan (főleg mert hajlandó vagyok szopni)
c) a férfiak túl kevés orális szexhez jutnak
d) a szex bármilyen formája bármilyen nővel ellenállhatatlan
e) ti mind vicceltek és soha az életben nem raknátok a farkatokat a számba
f) csak képzelem az egészet, a post meg sem született
g) a teljes természetességgel, hétvégenként oroszlánokkal focizó bátor és hős férfiak csak mintegy mellékesen jelezték, hogy ők bizony éppen olyan kivételes lények, mint amilyenekre rá vagyok izgulva, úgyhogy igazán leszophatnám őket, ha már ennyire favorizálom a különlegességet.

1 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.