szombat, április 26, 2008

There Will be Blood

Be kéne tiltani a kilencven percnél hosszabb filmeket és kész.
Egyszerűen tűrhetetlen, hogy manapság már minimum két órás egy film, lassan több napi hideg élelmet, bicskát meg sátrat kell vinni a moziba, elképesztő, de tényleg, először éber kómába estem - oké, mióta az anyám beteg, durván dekoncentrált vagyok, egy percnél tovább csak a szexre meg a sportra tudok figyelni, ja bocs, mindkettővel gondjaim vannak mostanság, szóval ezt nem is mondtam inkább, dehát lusta vagyok kitörölni, meg amúgy is -, aztán kicsit koncentráltam és megtetszett Daniel-Day Lewis arcéle, aztán borzasztóan kellett pisilni, aztán röhögtünk, aztán jött a bowling pályás jelenet - jójó, értem én, hogy nagyon nagyokat mondanak itt nekem, hogy csúnya dolog a pénzéhség, a pszichopátia meg rettenetes és akkor még a csaló, hipokrita vallási vezető szánnivaló jellemét nem is említettük, jaj - és én extázisba estem, mer ha bowling golyót látok megvadulok, de összességében a film bosszantóan Tarr Bélás, merhát nagyon lassan mond olyan hihetetlenül, elképesztően, döbbenetesen durván mélyet, hogy meg kell az embernek pusztulni és hát azok a hangok...; rettenetes ez a zene, biztos nyert egy csomó díjat.





PS.: http://youtube.com/watch?v=Q3SvjSu4R-8

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.