hétfő, április 21, 2008

némaüzem

----------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------ide most egy csomó------------------------
dolgot----------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------
nem------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------írok le







PS.: Szerelmes vagyok az Istvánba. Pontosítok: mindig is az Istvánba voltam szerelmes.
Akkor is, amikor nem.

4 megjegyzés:

  1. És ha megtudnád, hogy a kedvenc filmje a "Remény rabjai"?

    VálaszTörlés
  2. sokkal borzalmasabb dolgokat is megbocsátottam már neki:)

    VálaszTörlés
  3. én ezt annyira tudtam mindig... bár magammal kapcsolatban én jövök rá mindig utoljára a dolgokra.

    VálaszTörlés
  4. amúgy még mindig jobb lenne, mint a Rendőrakadémia, bnőm ezért nem dugott egyszer egy sráccal :DDDD

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.