szombat, április 19, 2008

helyzetjelentés

- szarrá ment a talpam, úgyhogy nemhogy futni, de járni sem tudok (volt egy ismerősöm, aki imádta a habcsókot és mindig hányásig tömte magát vele, na így vagyok én a futással: addig csinálom, míg meg nem rokkanok; asszem lassan sikerül ezt a szép célt elérni)
- a macska újabban a karomba gömbölyödve alszik, elviselhetetlenül aranyos
- arról a döbbenetesen izmos seggű fickóról álmodtam, akit tegnap a konditeremben láttam és akinek a Gellért-hegy összes bokra a hátába volt varrva; nem örülök
- minél több csoportban dolgozik az ember, annál több tüdőrák bulin kell részt vennie; szintén nem örülök
- meguntam a frufrumat és a fekete színt, most épp a kopaszsággal kacérkodom (nem, tényleg nem tudok mit kezdeni magammal, esetleg varratok a seggembe valami szittya motívumot)
- faszom

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.