szerda, április 30, 2008

Férfiagyvelő

Hát én meg akarlak dugni bébi, de nem ígérhetek neked semmit; szerelmet, házasságot végképp nem, dehát jó lenne azért ha te minden ilyent akarnál, merugye csak a büdös kurvák nem szeretnek bele egy olyan tökös csávóba mint én, az ilyen gusztustalan nők kefélnek fűvel-fával, érzéketlenek, önzők, férfiasak, hát nem akarhatod, hogy ezt gondoljam rólad, legalább akkor akarj valaki máshoz menni, picsábamár, micsoda nő vagy te, a végén még kiderül, hogy gyereket sem akarsz, hát milyen a te biológiai programod anyukám, te beteg vagy, egy senkiházi nyomoronc szajha, megduglak és eldoblak, azt érdemled, de kutya kötelességed szenvedni, nyivákolni, jajveszékelni, mer te engem akarsz és azért kell engem akarnod, hogy én ne akarhassalak téged.



PS: Lehetetlen, hogy egy nagy csapat diplomás közül senki ne tudja mi az a katatón skizofrén...

2 megjegyzés:

  1. "azért kell engem akarnod, hogy én ne akarhassalak téged"

    és közben a jobboldalon ezt olvasom, hogy "Gyermeke még mindig mepisil? Kérje szakember tanácsát!"

    deszépez így.

    VálaszTörlés
  2. :DDD szerintem csodásan szürreális

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.