szerda, április 23, 2008

"Walk away to save your face"

Egy köpedelem volt a mai nap (pusztíts el vagy hozz egy ágyat), szorongva négy órát aludni minek ugye, hosszasan lógtam a cseten és kikezdtem a cég összes dolgozójával - nem, nem vagyok ekkora ragadozó, csak a már megpuhított alanyokkal fecserésztem -, kibaszottul tavasz van, a férfiak szépek és azt hiszem van mégis libidóm, az új csoportommal az az egy baj van, hogy egyetlen pasi lesz benne, naná, hogy buzi, tehát gyorsan kell ficánkolnom, ejnye, de azér meg igenis, addig kell dugni amíg lehet, jóvanna, szép azér a lelkem, csakhát kibaszottul tavasz van, a férfiak szépek és azt hiszem van mégis libidóm, meg tudom magyarázni, én kéremszépen mindent meg tudok magyarázni, megtanultam a bölcsészkaron hogyan kell az égvilágon minden, de minden hülye szart megmagyarázni, úgyhogy igenis tudományosan vagyok szexuálisan mániás állapotban, bármit jelentsen is ez.

1 megjegyzés:

  1. Na végre valami történik. Vagy fog történni. Tavasz, libido, királyság.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.