vasárnap, július 17, 2011

CA-ügy tényleg over

Na, ma kiengedték a szörnyet és eszméletlen, hogy mekkora hisztéria van, rengetegen őrjöngenek a börtön előtt (btw én nem értem, hogy érnek erre rá), a csajt meg úgy vitték ismeretlen helyre, hogy egyik kocsiból a másikba ültették és egyik repülőtérről a másikra vitték (közben média helikopterek követték őket, elképesztő), úgyhogy most senki nem tudja, hol van. Valószínű mondjuk, hogy elment Orlandoból, mert félő, hogy ha ottmarad, meglincselik: egy nőt, aki állítólag hasonlít rá, már megtámadott valami másik nő egy benzinkútnál. Van most egy csoport a Facebookon, a Boycott Casey Anthony, ami arra buzdít, hogy semmit ne vegyünk meg, amivel esélye van a hápénak pénzt csinálni a kislánya halálából.
Nos, szerintem ezt ki kéne terjeszteni arra, hogy senki ne nézzen semmilyen műsort, amiben szerepel, ne menjen oda a börtönhöz, ne tiltakozzon a jogrendszer ellen, egyszóval ne foglalkozzon ezzel a csajjal. Mivel súlyosan nárcisztikus, ez lenne neki az igazi büntetés - a baj viszont az, hogy egyes tévéadóknak ez az ügy olyan nézettséget csinált, hogy majd hülyék lesznek nem beszámolni róla részletesen: az HLN adó olyan odaadóan tálalta az egész tárgyalást, hogy át is keresztelték Casey Anthony adóra. Mondjuk én sajnálom őket: mi a franc lesz most velük, hogy CA kiszabadult? Miről fognak beszélni? Hihetetlen egyébként, hogy mióta meghozták az ítéletet, azóta is folyamatosan ezt nyomják, elemzik a börtönben felvett látogatásokat, a börtönből írt leveleit, a csaj testbeszédét, sminkjét, öltözködését. Vajon mikor unják meg ezt az emberek?
A magam részéről én már eléggé belefáradtam, de tény, hogy az ember eléggé fixált marad, én legfőképp azért, mert meg akarom érteni, hogy valaki miért öli meg a lányát és miért hazudik róla és miért nárcisztikus és miért érzéketlen és miért nem találják bűnösnek ezek után...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.