péntek, július 22, 2011

nyiffnyaff

hát igen, a konditerem az tök jó, de én meg be vagyok ide zárva a babákkal - Marci folyton dolgozik, nemigen jön haza felügyelni őket, hogy én elmehessek valahova. persze mehetnék hajnalban, de nem bírok felkelni; párszor voltam, de aztán valahogy mindig elmaradnak ezek a dolgok. meg persze tornázhatnék itthon, de az istennek se bírom rávenni magam.
viszont folytam* hat kilót egy hónap alatt; mondjuk még így is rengeteget kell, mert nagyon elhagytam magam az utóbbi fél évben, de azért ez a pár kiló már doppingol, hogy folytassam. mondjuk ha hazamegyünk, akkor biztos rémesen sokat fogok enni.
amikor nagyon utálom magam, akkor mindig vadul sminkelni kezdek, meg vettem magamnak pár új ruhát a neten. mondjuk vicces, amikor itt ülök kiglancolva és tiszta köpés valamelyik szép, új ruhám:D
a hasam kicsit kisebb lett, de még mindig rosszul vagyok tőle...




*szerintem igen vicces elírás, nem javítom ki

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.