péntek, július 22, 2011

(s)iker vol. 2871464

esténként én rendszeresen örökbe akarom adni őket:)

nálunk most az a nagy probléma, hogy Marcika gyötri Lénát és nem lehet őket egy helyen tartani, mert szegény Léna nagyon kikészül, mikor Marcika rámászik és húzza a haját (egyébként tényleg tök brutális, nekem is szokta húzni a hajam, tudom mit beszélek:)).

ma fegyelmeztem és rácsaptam a fenekére, de azt hitte, hogy játszunk (egyáltalán nem volt erős persze) és kacarászott:D kicsit aggaszt a helyzet, meg az nekem marha fárasztó, hogy egyiktől a másikig kell rohangálnom.
egyébként kézben már őket sem lehet etetni, iszonyú rosszak, ugrálnak, piszkálnak mindent, rémes:) ja és igen, a hülyeséget, azt mindig hamar eltanulják egymástól, hogyne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.