kedd, július 12, 2011

"Miért mondottál rosszat nékem? Én nem bántottalak, barátom"

Kaptam új gyűlölködő levelet.
Szegények, akik meg akarnak sérteni és nem sikerül nekik...ami nem vagyok, azzal nem lehet megbántani. Tavaly is volt ez a Mamzeles utálkozás (megírtam Mamzelnek, hogy nem tetszik ahogy viselkedik és nem szeretem, hogy kedves embereket piszkál) és Mamzel akkor íratott rólam fikapostot az egyik haverjával és azon is tök jól szórakoztam, mert világosan látszott, hogy fogalmuk sincs semmiről velem kapcsolatban.
Csak olyasmin tudok megsértődni, ami betalál, amihez közöm van: ha valaki lebüdöskurváz, meg lebutáz, meg lelelkiszegényez, most azzal mit foglalkozzak? Ezért nem értettem soha a kurvaanyádon ölre menő embereket - hiszen az anyám nagyszerű ember marad attól, hogy valaki primitív módon meg akart sérteni engem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.