péntek, június 22, 2012

"A 10 kártyából álló Kelta Kereszt a legrészletesebb kirakási módszer problémamegoldáshoz. Nagyon differenciált betekintést nyújt a pillanat minőségébe olyankor, mikor az életed fordulóponthoz érkezett."

Gyerekek, valaki mondja el nekem végre, hogy mi történt az emberekkel, mire föl ez a sok kineziológia* meg utaztatás meg kártyavetés, név- és számmisztika? Minek régi és eljövendő dolgokban kutakodni (most az más kérdés, hogy szerintem nem lehet, mert nincs például több életünk), miért nem elég  a jelennel kezdeni valamit  önerőből? Persze értem én, hogy kapaszkodók kellenek, de miért ezek a dolgok, miért nem a megfoghatóbbak és főleg miért mindenki KÍVÜLRŐL várja a segítséget, miért nem azzal dolgozunk, amink van?
Az is világos, hogy ez az egész hókuszpókusz valami új vallás kibontakozását jelzi (az egyházak valamit nagyon rosszul csinálnak azt hiszem), csak engem őszintén szólva megrémít, amikor majdnem minden ismerősöm (és meglepő módon nemcsak a nők) a horoszkópja segítségével igazodik el önmagán.





*csak annyit szeretnék elmondani a nagy tudású kineziológusokról még, hogy egy ex-kollégám elvégzett ilyen tanfolyamot és saját bevallása szerint azért volt nagyszerű kineziológusként "rendelni", mert bizonytalan fiatal nőket tapogathatott gyógyítás ürügyén. Igazából elég csak erre gondolnom a hókuszpókusz kapcsán és mindjárt minden a helyére kerül.