csütörtök, november 22, 2012

perverz

Nyilván rosszul lesztek, de el kell mesélnem, hogy kifejezett élvezettel olvasgatom az ágyi poloskás fórumot, amiről már meséltem, ahol szakértők meg biológusok meg sztár rovarirtók (!! bizony, a rovarirtásnak is megvannak a celebjei, mókás) mondják meg a tutit. 
Fasza, beteg angol humoruk van és esküszöm, ez a világ legemberségesebb fóruma: ma az egyik fickó hisztérikusan leteremtett valakit azért, mert az azt pedzegette, hogy a hajléktalanok terjesztik az ágyi poloskákat. Meg amúgy is, az admin egy hihetetlenül emberséges, kedves csaj (azt hiszem nőnemű, bár nem vagyok benne biztos), komolyan visszaadja a hitemet az emberiségben. Volt egyébként egy amerikai hiv fórum is, amit ugyanezekért szerettem olvasni. 
Tudom, tudom, bolond vagyok, de állatira tetszik nekem, hogy ezek a szakértők ingyen és bérmentve segítenek mindenkinek.
Szeretem amikor az emberek kedvesek egymással, csak úgy.